söndag 10 augusti 2014

Söndagsflyg

Det blev en timmes flyg även ikväll. Vädret var lugnt och fint men en del låga molntussar som gjorde det riktigt kul att flyga genom dem. Man får en helt annan fartkänsla när man möter dem. När jag skulle avsluta min flygning så såg jag att det var fullmåne - riktigt läckert. Kvällarna blir mörkare och det känns inte bra. Nu kan man flyga till max 21.30 sedan är det för mörkt.
Kärran och motorn går så fint och jag börjar nu kunna lita helt på att allt är OK. Det finns alltid saker att göra på kärran tex så blir jag rätt så varm om mitt högra ben när jag sätter på värmen... Jag skulle behöva en "luftspridare" under instrumentbrädan som fördelar den varma sköna luften lite bättre. Alltid är det något och alltid är det något att fundera över. Det är inte så dumt det.

Piteås hamn; Haraholmen

Inga kommentarer: